Aktualitások

Kirándulás a veszprémi Állatkertbe

Állartkerti Kirándulás

Immár sokadik alkalommal látogattunk el lakóink méltán egyik kedvenc helyére, a veszprémi Állatkertbe.

Kirándulás a Kis-Balatonnál

Augusztus végén ellátogattunk az ország egyik legszebb helyére, a Kányavári-szigetre.

A szép helyhez, a csodálatos környezethez szerencsére jó idő társult.

A hosszú tanösvényt bejárva, táblákkal illusztrálva megismerhettük a sziget növény és madárvilágát.

Strandolás Tapolcán

2021.08.18-án a lakóotthonszerű lakhatás ellátottaival a tapolcai strandra látogattunk. Mindenki megtalálta a számára megfelelő medencét: pihenhettek a jakuzziban, a meleg vizes medencében vagy úszhattak az úszómedencében. A bátrabbak a csúszdákat is kipróbálták, ami nagy élmény volt számukra.

Keszthelyi hajókirándulás

„Úszik hajóm feletted,

Vitorlám fenn lobog,

Keblem feszül örömtől,

Szívem ver és dobog…”

2021.08.02 Strandra járunk

…Ha végre itt a nyár, és meleg az idő,

az ember strandra jár, mert ragyog az idő….

2021.07.23 Borgátai nyaralás

Az idei borgátai nyári tábort 2021. július 19-23. között tartottuk meg.

Ezen időszak alatt összesen 19 fő fogyatékkal élő és pszichiátriai beteg tudott életre szóló élményt gyűjteni. Figyelmet fordítottunk arra is, hogy olyan ellátottak is részt tudjanak venni a nyaraláson, akiknek eddig még nem volt rá lehetőségük.

Reto Disco

2021. július 8-án megrendezésre került a Retro disco táncos-zenés rendezvény. A lakók nagy érdeklődéssel fogadták a mulatságot. Felcsendültek a 70-es, 80-as, 90-es legnagyobb slágerei. Együtt táncoltak a lakók a segítőkkel, énekelték az ismert zenéket. Az önfeledt hangulatot fokozta a hűsítő limonádé és a zsíros kenyér, melyet jóízűen fogyasztott mindenki.

Kirándulás a Kányavári- szigetre

2021.07.09-én a lakóotthonszerű lakhatás ellátottaival a Kányavári-szigethez kirándultunk. Bejártuk a Búbos Vöcsök tanösvényt, a bátrabbakkal felmentünk az ott levő kilátóra is. A séta során megfigyeltük a sziget és a Kis-Balaton növény- és állatvilágát is, melyek felismerésében kihelyezett információs táblák segítettek.